maandag 3 december 2012

Witte wereld!


Het was een witte wereld zo mooi!
Een poederdoos vol sneeuw met een laag op alle bomen en wegen.
De 1e advent vierden wij samen ver weg van huis,
 toch
blaas ik even iets jullie kant op om het gevoel te krijgen;


wel vangen hoor!!!

Druk had ik het alle afgelopen weken en nog de aankomende weken, maar jullie vergeten 
NEE natuurlijk niet, ik surf bij jullie langs pfffffff......

voelde je die wind dat was ik !!!!

Tot gauw en fijne december dagen toegewenst, BB



Ps, dan denk je dat je alles mee hebt ... mijn toga vergeten om foto's te maken 
voor mijn "winter"website!
Toch nog even terug?



2 opmerkingen:

  1. Ja,ik voelde het Henny.
    Dankjewel.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er leuk uit, heerlijke beelden die sneeuw die vang ik wel op hoor.
    Geniet!!!

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam, groet BB