zaterdag 13 september 2014

Trouwen als passie

Trouwen is en blijft mijn passie!

Deze week had ik een bruidspaar wat in de commissiekamer
wilde trouwen, helaas is dit geen leuke ingerichte kamer van het gemeentehuis
dus heb ik deze maar gestyled met behulp van;




een hoed-schaal die ik had opgemaakt met van alles uit de tuin

 

rieten manden met kalebassen  


 rieten hart voor de trouwkaart en waxinelichtjes met hartjes


lantarens via MP met heerlijk geur waxinelichtjes erin


opgemaakte hout schijven met groen uit de Betuwe  




en het bruidspaar, in voor een dolletje omdat het serieuze er op zat!




moe maar voldaan kon ik met een volle kar terug naar de auto, 
trouwen is net topsport zo mooi en leuk om te mogen doen…

Lieve trouw groetjes BB



2 opmerkingen:

  1. Prachtige versieringen heb je gemaakt,Henny.
    Een echte oppepper voor deze ruimte.
    Je kunt zien,dat je met hart en ziel dit werk doet.

    Nog een fijne zondag toegewenst
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, wat heb je hier een werk van gemaakt. Ik heb nooit geweten dat het tot de taak van de ambtenaar hoort om de ruimte waarin getrouwd wordt te versieren... super gedaan, vooral die manden met kalebassen...
    Ik wens je een heerlijke zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam, groet BB