maandag 22 december 2014

Kerstmis 2014

Kerstmis 2014


Voor elke dag een beetje geluk, is gezondheid een groot stuk 
en gelach, per uur of meer, is iedere dag een feest!

Ook geeft Kerstmis vrede aan, toegekend door het Christus kind 

de tijd van vreugde en contemplatie met naasten

De viering van Kerstmis is het heilige feest, vol hoop en met alle verwachting 

overal op deze aarde

Ik wens jullie bezinnige, liefdevolle dagen en een heerlijke kerst
toe in het gezelschap van jouw dierbaren!



Warme kerst groet, Henny 

4 opmerkingen:

  1. Voor jou hetzelfde gewenst Henny.

    Groetjes, Gonny

    Ps zijn de poppenhaartjes nog gelukt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jou hetzelfde Hennie.
    Lieve groet lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Henny,
    Stuur me via email (staat op mijn blog) even je adresgegevens. Ik heb nog wel een aardig patroontje van sneeuwvlokjes... ik maak er dan vier voor je okee?
    Lukt niet meer vandaag, maar zo snel mogelijk hoor...
    Ik wens je heerlijke kerstdagen, en een prachtig 2015...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Henny,
      De sneeuwvlokjes liggen klaar hoor, dus stuur me je adres via email, dan stuur ik ze naar je toe.
      Liefs,
      Mirjam

      Verwijderen

Leuk dat je langs kwam, groet BB