vrijdag 16 januari 2015

Januari, trouwmaand

Januari Trouwmaand?

Nee hoor ik denk het niet dat trouwen in januari, niet in is!
Maar straks februari op de 14e wie zal er dan trouwen, ik laat me verrassen met de aantallen straks in het nieuws

Door iets komen de blogjes nu per maand en wie weet, eerder!

Maar ik heb weer een nieuw project, ja als Zeeuwse blijft alles kriebelen wat met dit geweldig stukje Nederland te maken heeft

Vanaf de 15e iedere maand ontvangt een ieder die zich heeft opgegeven en betaald,
5 blokken van patronen van de Zeeuwse deken
tot je 15 blokken hebt en
dan nog aan elkaar zetten met een zigzagsteek!


Kijk eens hoe leuk en zeker in allerlei kleuren!
Ik ben nog in twijfel of dit of egaal

Wil je dit ook maken als ode aan de Zeeuwse vissers kijk dan bij
voor meer informatie!

Leuke breigroet, BB






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je langs kwam, groet BB