dinsdag 5 juni 2012

Tas van de Libelle week


Vele zullen er in Nederland en wie weet wel enkele tassen zullen in het buitenland te zien zijn.
Deze tas een nieuw origineel ontwerp van een vrouw die van alle andere tassen qua voorbeelden in ritsen, vakjes, hengsels en kleuren zelf iets moois heeft gemaakt voor de verkoop.

Ze zijn er in wit, koraal oranje, fuchsia rose, diep paars, warm rood van zacht nep leer wat niet van echt
is te onderscheiden met wel leren hengsels en voor de prijs hoef je het niet te laten € 39.95 net zoals op het Almeerse strand

Ik ben een van de gelukkigen die de fuchsia rose heeft en ja zo blij als een klein kind kun je er van zijn.
Een eigen cadeautje noem ik het maar zo, voor mijn zelf!

Mocht je interesse hebben voor een tas mag je mij altijd mailen dus voor vandaag een rose groet, BB






1 opmerking:

  1. Hoi Hennie,
    Prachtige tas hoor, je hebt een heel leuke kleur uitgezocht...
    Ik wens je nog een heel fijne middag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam, groet BB