zondag 23 september 2012

Weekend met ...

Het weekend is vaak te kort, te kort om te freubelen en leuke dingen te doen die je
graag wilt doen omdat de tijd vliegt!
Toch is het gelukt;

Landgoed Loenen te Slijk Ewijk had open dag in de "rondjes route"

Voor mij was dit een van de officiƫle trouw lokaties in de gemeente Overbetuwe,
 waar ik meerdere malen een huwelijk heb gesloten.


Het lag er weer prachtig bij en binnen heel stijl vol gedecoreerd;

           de Grote kamer          Bij de haard

 De bieb

Ter afsluiting kregen we in de oranjerie een kopje koffie aangeboden waar mijn oog viel 
op een van deze wandlampjes, eens denken waar die kunnen hangen?


En freubelen dat doen we aan de breirol van Joke bij Jookies
Patroon nummer 16 is klaar nu is het wachten op het volgende patroontje.
Daarna kan het wel een sjaal worden ? wie weet en dan op naar een volgende rol. 
Het blijft heel leuk zo verassend na die naalden weer !



Maar ook kopen is iets om te doen, via blogland kwam ik dit Zeeuwse "vrouwtje" tegen.
In opdracht gemaakt voor de verkoop bij Jacoline van madebijikkus!
Toen we vorige week op onze 2e woonstekje waren heb ik het opgehaald en wat is het dan toch raar 
(in goede zin des woords) om door het winkeltje te lopen wat je alleen van internet kent ....


Op naar een nieuwe week, veel plezier allemaal!
BB






3 opmerkingen:

  1. Mooi,de foto's van het landgoed.
    En je breisels,in die grijze tint,ook dat
    is schitterend.
    Zo zou je b.v. ook een kussen kunnen breien.

    Groetjes Ans


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk al die verschillende patroontjes.
    En wat een schattig poppetje.

    Groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hennie, Ik kende jouw blog nog niet, ik kom hier vanwege je interesse voor het blondservies :)
    Ik heb net in mijn post de link naar mijn kraam erbij gezet.. kijk gerust even..
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam, groet BB