zondag 14 oktober 2012

Zondag rustdag!


Zondag kan een rustdag te zijn!
Wel of niet met een kerk of familie bezoek, gewoon een dag om bij "te tanken" voordat maandagochtend de wekker afloopt en de week start met zijn invullingen.
Mijn bedrijfsarts zegt in het kader van mindfulness het is vandaag, niet gisteren en ook niet morgen!!!                 als een gevoelsmens gaat dit niet altijd op...... ook al blijf ik het proberen.

Huishoudelijke klusjes op deze 7e dag, eigenlijk de 1e dag van de week gaan gewoon door maar welke 
vrouw en/of moeder heeft dit nu niet???
Het scheelt wel hoe groter de kids worden de klusjes ook die ze zelf kunnen doen!
Op vrijdag als ik geen huwelijk hoef te sluiten begint na de sportles altijd wat voorwerk om heerlijk van het weekend te kunnen genieten. 
Beginnend met de boodschappen hoe vaak hebben we de producten niet in onze handen voor ze in de mond belanden, nou ik ga het niet meer tellen hoor, grr., ondankbaar werk!
Gelukkig geniet ik nu dat ik bij de C.... een goede keuze heb gedaan
voor dit stukje kip met frietes, mmmm


Verder blijven nu de voetjes lekker op temperatuur en met een glaasje nemen we een kijk op de
aankomende week die na een wending door het een of ander op maandag zo weer anders kan zijn.....

  

Warme toost op komende week, groet BB


1 opmerking:

  1. Ja,huishouderen gaat in feite altijd door.
    Daarom op tijd lekker relaxen en je kunt er weer tegenaan.
    Wat een mooie laarzen laat je zien.
    En de foto van de brandende open haard ziet er heel gezellig uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam, groet BB