dinsdag 15 januari 2013

Sneeuw en schaatsen?

Heerlijk die sneeuw, een witte wereld!

Ik ging vandaag naar het werk een half uurtje eerder weg om het weer te trotseren,
 dit viel reuze mee, iets langzamer rijden en je komt er ook.
Maar
voor vele is sneeuw overlast en voor vele pret....



 Voorlopig blijft het koud maar we houden ons zelf warm

                           

en pakken we ons heerlijk in want de schaatsen zijn bijna uit het vet,
om heerlijk een baantje te rijden!

Ik heb er zin in, jullie ook tot gauw op het ijs of bij de koek en zopie tent,
BB

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk de winter, danmaar iets eerder op pad, maar ik geniet van wat ik zie...dus ijspret en koek en zopie..laat maar komen.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja,ineens is de winter in het land.
    Ik blijf het mooi vinden.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mij zie je niet op het ijs.... Weet je hoe gevaarlijk hihi.....

    Fijne dag en veel schaatsplezier.
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Henny,
    Als je gaat schaatsen, wens ik je enorm veel plezier, maar kijk goed uit hoor. Toen ik de laatste keer op schaatsen stond, op een ijsbaan, nu twee jaar geleden, lag ik binnen 2 minuten op mijn stuitje... Pijn!!
    Ik wens je alvast een heel mooi weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam, groet BB